Wydajność w zakresie od 8,6 do 13,3 m3/min i ciśnienie robocze od 5 do 14 barów.
Masz ciężkie warunki pracy na swojej budowie? Sprężarki z tej rodziny zostały dla nich zaprojektowane. Niezawodne, wydajne, żywotne, a jednocześnie zapewniające znakomitą jakość sprężonego powietrza.
Silniki wysokoprężne DEUTZ znane z zastosowań w ciężkim przemyśle, wyposażone w elektroniczny wtrysk paliwa, spełniają obowiązujące normy emisji spalin.
Cyfrowy wyświetlacz w panelu sterowania umożliwia szybki dostęp i możliwość regulacji parametrów roboczych sprężarki.
W przypadku awarii zapewnia diagnostykę pokazując kody usterek przyspieszając tym samym naprawę sprężarki, a duże uchylne drzwi z każdej strony sprężarki ułatwiają dostęp do części sprężarki.
Wydajność w zakresie od 20 do 27 m3/min i ciśnienie robocze od 9 do 24 barów.
Najlepsza wydajność, najniższy ciężar i czyste spaliny spełniające normy emisyjności spalin zgodnie z dyrektywą 97/68/WE STAGE 4 to osiągi nowoczesnych sprężarek TurboScrew.
Wykorzystano w nich opatentowaną technologię bi-turbo oraz system usuwania tlenków azotu ze spalin silnika.
Silnik Cummins znany z niezawodności w wielu maszynach budowlanych, wyposażony jest w dodatkowy układ wstępnego sprężania powietrza dolotowego do sprężarki. Dzięki temu dostępne jest 14% więcej mocy sprężarki w porównaniu ze standardową konstrukcją.
Sprężarki przewoźne CompAir z serii TurboScrew zużywają do 30% mniej oleju napędowego w porównaniu z większością sprężarek o standardowej budowie co oznacza dla właściciela znaczne obniżenie kosztów eksploatacji.